SOS autohjælp tilbyder autohjælp i Danmark for Ape 50 for 852,- kr. pr. år. og i hele Europa for 960.- kr. pr. år. (2023 priser)
Du kan lige ledes får autohjælp til din tuk tuk trailer for 118.- kr. pr. år i Danmark m.m. (2023 pris)
Men er de gode???

sos autohjaelpSOS Autohjælp har ok priser, og tilbyder hjælp i både Danmark og hele Europa, men kan de leve op til deres tilbud???
Jeg må tilstå at jeg godt kunne tænke mig at de skulle være gode, men er stødt på nogle lidt underlige ting, man ikke skulle tro, man kunne støde på i et stort professionelt firma.

For et årstid siden, var jeg i kontakt med SOS autohjælp omkring et godt tilbud omkring autohjælp til vores Ape 50 ejere. Men midt i vores e-mail-korrespondance, stopper SOS autohjælp pludselig med at svare og de har ikke svaret siden. De var ellers meget interesseret i et samarbejde, men nu stiller jeg så spørgsmålet uden at kende svaret? Er de gode?
Kan man regne med at de vil dukke op, hvis man får brug for hjælp? Jeg håber det :-)

Næste pudsige problem;
Jeg har fornylig oprettet et abonnement hos SOS autohjælp til min Piaggio Ape 50 og traileren til denne, men under oprettelsen, finder jeg ud af at deres betalingssystem ikke virker i Firefox internet browser, som er en af de største på markedet. Men måtte køre hele tilmeldingsturen igen i Chrome internet browser før at det lykkedes at betale for mit abonnement.
Man skulle tro at et så stort et firma, havde tjek på deres forretnings-hjemmeside.

Jeg skriver denne artikel, for at fortælle om mine oplevelser med SOS autohjælp, men at jeg samtidig er positiv over for dem uden at kunne sige hvorfor? Hvilket er jo også er grunden til at jeg har købt abonnement hos dem.

Her kan du se SOS Autohjælps priser:
Knallert/Scooter Autohjælp i Danmark: 852.- pr. år.
Knallert/Scooter Autohjælp i Danmark & Europa: 960.- pr. år.
Link til Knallert/Scooter priser her

Trailer Autohjælp i Danmark: 118.- pr. år.
Trailer Autohjælp i Danmark & Europa: 324.- pr. år.
Link til Trailer priser her

 Artikkel skrevet af Thomas Rasmussen

Venlig hilsen
Ape50.dk